Ugrás a verseny előtt a cikkmarketinggel

Érdekel többet megtudni a cikkek marketingjéről. Mivel sok információ áll rendelkezésre az interneten, nehéz leszűkíteni, hogy mi jogos és mi szemét. Ebben a cikkben kiváló minőségű tippeket és trükköket kínálunk Önnek, amelyek csak az Ön számára működhetnek.

Győződjön meg arról, hogy webhelye felhasználóbarát. Ha az emberek nem tudják kitalálni, hogy mit kell tenniük, vagy meg kell találniuk a keresett információt, akkor sokan feladják és csalódottan távoznak. Ez nemcsak ügyfeleként veszíti el őket, hanem kevésbé valószínű, hogy egy barátjához utal.

Győződjön meg arról, hogy minden cikkének egyedi és eredeti tartalma van. Az olvasónak nem kellene hasonló témát keresnie, és szóról szóra előállítania állítólag eredeti cikkét. Adja meg saját meglátásait és személyes elképzeléseit, és világosan fejezze ki azokat az írás során.

Írja át a cikket minden beküldéskor. A keresőmotor „duplikálás nélküli” irányelveinek legyőzéséhez egyszerűen csak fogalmazza meg újra a cikket minden alkalommal, amikor elküldi. Módosítsa annyira, hogy ne tűnjön ugyanaznak a cikknek, és a keresőmotorok több hátsó linket is megadnak, egyet minden új bejegyzéshez.

A késztermék gyártása előtt gondosan szerkeszteni kell azokat a cikkeket, amelyeket forgalomba fog hozni. Ez a szerkesztési folyamat biztosítja, hogy semmilyen hanyag hiba ne csússzon be a végtermékbe, amelyet a fogyasztók látni fognak. Gondos szerkesztéssel javítható a cikkek marketing képességeinek hatékonysága.

A cikkek bármilyen változása, amely megakadályozza az olvasók unatkozását, jó dolog. Az olvasói unalom olyan veszély, amely még a legjobb cikkmarketing stratégiákat is fenyegeti. Azok a cikkírók, akik évek óta kiváló minőségű tartalmat bocsátanak ki nagy közönségnek, még mindig hajlamosak arra, hogy elveszítsék az unatkozó olvasókat. A hosszú távú barázdába esés akkor is veszélyes, ha a horony sikeres.

A cikkmarketingnek nincs sok titka. A működő üzleti fogalmak elsajátítása egyet jelent a cikkmarketing alkalmazandó eszményeinek megértésével. Csak vegye figyelembe, hogy egyszerű, a marketing, amelyet bármilyen tartalomterjesztésen keresztül kezelnek, cikkmarketing.

Győződjön meg arról, hogy valóban feltárja cikkének témáját, ahelyett, hogy csak reklámozási eszközként használná. Az olvasók egy szívdobogásban észrevehetik az öncélú marketingcikket, amely valódi tartalomnak álcázza magát, és a kiadók is. Tartsa a tartalmat informatívnak és a marketinget a minimumra.

Ha egy hirdetésből cikk lesz, felkeltheti olvasói figyelmét, és ügyfelekké alakíthatja őket. Egyszerű értékesítési pálya vagy trükk helyett készítsen történetet magáról vagy üzletéről, hogy személyre szabhassa a látogatókkal való kapcsolatot. Mondd el nekik, mit tanultál és milyen értékes leckéket tanultál, hogy ez kötelező olvasmány legyen számukra. Ez többet tesz egy dedikált olvasó létrehozásához, aki nagyobb valószínűséggel lesz az Ön ügyfele vagy visszatérő látogatója.

Hozzon létre egy e-könyvet a cikkeivel. Válasszon néhányat a legolvasottabb darabok közül, és tegye őket egy e-könyvbe, amelyet más webhelyekre is eljuttathat. Ez egy másik módja annak, hogy önhirdesse munkáját, és növeli a webhelye forgalmát, és arra ösztönzi a nézőket, hogy olvassák el újabb cikkeit.

Összefoglalva: sok információ található az interneten, hogy rendbe tegyük és megállapítsuk, mi a jogos. Remélhetőleg hasznosnak találta ezt az erőforrást, és újat tanult a cikkek marketingjéről. A kapott tippekkel, valamint némi önmotiválással nem lehet messze a szakértőtől.