Tippek, amelyek segíthetnek a cikk marketing megtanulásában

 

Készen áll arra, hogy elkezdje karrierjét a cikkmarketingben, de nem tudja, hol kezdje? A cikkmarketinggel kapcsolatos alapvető fontosságú információk megtanulása segíteni fogja az iparágát. A következő cikk olvasása közben olyan dolgokat fog megtudni, amelyeket eddig nem tudott. Fogadja el ezeket az információkat, és használja fel őket a cikkek marketingjének megkezdéséhez.

 

Ha több cikket ír egy témában, győződjön meg róla, hogy kereszthivatkozásokat készít rájuk! Az olvasók nem csak ezt az egy cikket fogják elolvasni, de jó eséllyel megnézik a többit is, amit a témában írt, ha éppen előttük vannak. Ezáltal megnő az egy személyből származó hirdetési bevétele.

 

Még ha kiszervezi is az oldala írását, ügyeljen arra, hogy mindig a lehető legszemélyesebb és legeredetibb módon jelenjen meg. Ennek egy jó módja, ha megírja az oldalát, majd elküldi egy szakembernek az utolsó simítások elvégzésére.

 

Válassza ki a témát a célközönsége alapján. A célpiacra való emlékezés a legjobb, amikor kiválasztja, hogy miről szeretne írni. Győződjön meg róla, hogy a választott téma nemcsak önt érdekli, hanem azokat is, akiket a leginkább meg akar szólítani: az olvasóit.

 

Ha minden egyes cikknél ragaszkodik az írás egy stílusához, az biztos módja annak, hogy elveszítse az olvasókat. Ha újra és újra ugyanazt az írásformulát látja, az elveszíti az olvasók érdeklődését a marketing iránt. Azzal, hogy a cikkek frissek és különbözőek maradnak, új olvasókat vonzhatunk a cikkeinkhez.

 

Az olvasók nem biztos, hogy pontosan értik, hogy mit akar tőlük, ezért győződjön meg róla, hogy a cikkmarketing kampánya a lehető legmagyarázóbb legyen. Nagyon közvetlen akar lenni az olvasóival, és egyértelműen megmondani nekik, hogy mit szeretne, mit tegyenek, és mire van szüksége tőlük. Ne tartson itt semmilyen titkot.

 

Egy kreatív cím segít abban, hogy az ember cikke elérje és megragadja a potenciális néző figyelmét. Egy olyan cím, amely elgondolkodtat, megnevettet, vagy más módon érdeklődést vált ki, nagy előnyt jelenthet a cikkmarketingben. A cím megfelelő módon történő használata javíthatja a cikkek értékét.

 

Használja ki a könyvtárban a cikke után megjelenő szerzői mezőt. Használja ki ezt az időt arra, hogy írjon egy jó, rövid életrajzot magáról, és mindenképpen tartalmazzon egy linket vissza az oldalára, amelyre az olvasók rákattinthatnak. Használja ezt a dobozt "felhívásként", hogy segítsen több forgalmat szerezni a webhelyére a könyvtárakból.

 

Ha cikket készít valamelyik affiliate termékének népszerűsítésére, a termék legjobb előnyét tegye a cikk elejére. Ha a cikket egy nagy durranással indítja, az a legjobb módja annak, hogy az olvasókat gyorsan megragadja, és rávegye őket arra, hogy vásárlókká váljanak. Ha egy terméknek több előnye is van, nézze meg, hogy a korábbi vásárlók megmondják-e, melyiket tartják a leglenyűgözőbbnek.

 

Amint a cikk elején említettük, fontos, hogy fontos információkat tudjon meg, mielőtt elkezdi a marketingcikkek forgalmazását. Ha jól tájékozott, nagyobb valószínűséggel lesz sikeres. Kövesse a fenti cikkben adott tippeket, és alkalmazza azokat a cikkmarketing céljaira.