Teljes útmutató a cikkmarketing eléréséhez

Sikeres vállalkozóvá válás sok ember célja ma, és az egyik módja annak, hogy közelebb kerüljünk ezekhez a célokhoz, ha elkezdi az interneten keresztül cikk -marketingesként dolgozni. A cikkmarketing lehetővé teszi, hogy a cikk tartalmán keresztül az ügyfeleket a termékei felé terelje. Elég hatékony lehet. Ebből a cikkből megtudhat néhány remek tippet a cikkek marketingjéről.

Ne aggódjon az online plágium miatt. Amikor egy másik webhely lemásolja az írásos művet, igényeljen hitelt a nyilvánosság számára történő hirdetésekkel, hogy hány webhely használja és megbízik az anyagában. Fontolja meg, hogy a weblapját összekapcsolja azokkal a weboldalakkal, amelyek tartalmát átvették. Ilyen módon hitelt igényelni sokkal olcsóbb lesz, mint ügyvédet felvenni a szerzői jogi perekben.

Fontolja meg, hogy fizet másoknak azért, hogy a cikkes marketinget végezze, ha jól indul. Ez lehetővé teszi a volumen forgalmazását. Az olyan szolgáltatások, mint az Amazon Mechanical Turk, megkönnyítik több ezer kiváló minőségű cikk megrendelését, és néhány napon belül elvégezhetik azokat. Csak ne felejtse el előzetesen minősíteni a dolgozóit, különben spambe fullad.

Tedd értelmessé címeidet az olvasók számára. Mindig szerepeljen a cikk fő pontja a címben, hogy az olvasó tudja, mire számíthat, és választhatja, hogy el akarja-e olvasni vagy sem. A figyelemhossz rövid, ezért győződjön meg róla, hogy az elején elkapta őket.

Amikor elindítja a cikk marketing kampányát, lassan kezdje el. Bőkezű figyelmet fordítson az első cikkekre, és gondosan válassza ki azokat a könyvtárakat, amelyekre elküldi őket. Az óvatos kezdés megtanítja a köteleket, arra ösztönöz, hogy építsen jó szokásokat, és erősítse meg hírnevét megbízható, kiváló minőségű cikkíróként.

Győződjön meg arról, hogy minden írott cikk egyedi és eredeti tartalommal rendelkezik. Az olvasónak nem szabad képesnek lennie hasonló témakör keresésére és az állítólag eredeti cikk szóról szóra történő másolatának elkészítésére. Adja meg saját meglátásait és személyes ötleteit, és világosan fejezze ki azokat az írás során.

Amikor cikkmarketinggel foglalkozik, fontos, hogy az egész cikkében lézerszerű hangsúlyt fektessen a választott kulcsszavas karakterláncra. Ne ismételje meg újra és újra a karakterláncot - ez spam taktika -, de győződjön meg arról, hogy minden tartalma közvetlenül kapcsolódik a témához.

Remek affiliate marketing tipp az, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a legtöbbet hozza ki az ajánlásokból. Ideális esetben az eladott termékek nyereségének húsz százalékára kell törekednie. Ha ennél kevesebbet kínálnak fel, akkor várjon, és várjon egy jobban fizető jutalékra.

Fontolja meg képek hozzáadását a cikkeihez, hogy nagyobb figyelmet vonzzon. A képek azonnal vonzzák a tekintetet, és a cikkekbe való beépítésük garantált módja annak, hogy felfigyeljenek a cikkekre. Azonban vigyázzon, hogy ne használjon szerzői joggal védett képeket vagy olyan képeket, amelyekhez nincs jogosultsága.

Még a legfoglaltabb cikk-marketingszakembereknek is van mit javítaniuk. Ebben a szakmában senki sem tökéletes. Mindig emlékezzen arra, hogy még a legjobban teljesítő kampányait is módosítania kell. Keresse meg, mit élveznek az olvasói a marketingtevékenységeiben, és dolgozzon annak javításán. A dolgok pillanatok alatt jóból nagyszerűvé válhatnak.

Helyezzen el cikkében olyan linkeket, amelyek mind a blogjához, mind a téma eredeti bejegyzéséhez visszatérnek. A blog címe legyen a bejegyzés állandó linkje. Ezután minden cikk visszatér a blog különböző aspektusaira, és a keresőmotorok látni fogják, hogy számos különféle témát érint.

Ne felejtsd el, hogy sikeres akarsz lenni, ha mindez elmondva és megtörtént, ezért több mint hajlandó vagy fokozottan figyelni minden tippre, amivel találkozol. Minél többet tud meg a cikkmarketing egészéről, annál nagyobb az esélye annak, hogy végül sikeres lesz.