Fantasztikus tippek az e-mail marketing stratégia javításához
Az e-mailes marketing nagyszerű módja annak, hogy üzleti ügyfeleit eljuttassa ügyfeleihez, és ügyfeleit üzleti vállalkozásához vonzza. Az e-mailes marketing viszonylag olcsó lehet, és sokkal nagyobb közönséget ér el, mint a szokásos levelezés. Ez a cikk segíthet megérteni, mit tehet az Ön számára az e-mail marketing, és hogyan lehet ezt előnyére használni.
Amikor e-mailben követi ügyfeleit, megpróbálhat valamilyen emlékeztetőt követni. Például hozzáadhat egy "látogatás ma" gombot a hirdetéséhez. Ezenkívül az utóirat lezárása tájékoztathatja az ügyfeleket arról, hogy ne hagyják figyelmen kívül a CTO-t.
Minimalizálja a hagyományos e-mail marketing tevékenységeket az ünnepek alatt. Az ügyfeleket a család és a barátok foglalkoztatják, és kevésbé valószínű, hogy odafigyelnek az üzleti e-mailekre. Az esélye, hogy a spam dobozba kerül, lényegesen magasabb, ami hosszabb távon kihatással lehet a végére. A legnagyobb kivétel ez alól az üdülési tevékenységekhez közvetlenül kapcsolódó vállalkozás lenne. Ellenkező esetben adjon magának egy kis szünetet, és élvezze az állásidőt. Az üzlet egy-két nap múlva visszatér a sínre.
Kérjen visszajelzést ügyfeleitől az e-mailjeivel kapcsolatban. Mivel az ügyfelek jelentik a kampány legfontosabb részét, fontos tudni, hogy elégedettek-e velük kapott e-mailekkel. Megkérheti őket, hogy töltsenek ki egy rövid felmérést néhány kérdéssel arról, hogy mi tetszik nekik és mi nem.
Ha van olyan ügyfele, akinek születésnapja van, ne felejtsen el elküldeni egy olyan e-mailt, amely boldog születésnapot tartalmaz. Helyezzen el egy kérést az e-mailben, amely arra utasítja ezt a személyt, hogy menjen el egy adott helyre. A befejezés tartalmazhat egy linket, amely megmondja neki, hogy rákattintva előfizetővé válhat.
Minden olvasót úgy kezelj, mint egy kapcsolatot. Az első e-mailben kérjen engedélyt további elküldésre. A második e-mailben mondja el nekik, milyen kedvezményekre, termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak a jövőbeni e-mailekben. A harmadik e-mailben és utána kövesse végig azt a tartalmat, amelyet megígért nekik.
Az e-mailes marketing tovább halad, és a régi jó hírlevél nagyrészt elavulttá vált. Ahelyett, hogy az összes előfizető számára általános körlevelet küldene, fordítson erőfeszítéseket arra, hogy az e-maileket az adott címzettek érdekeihez igazítsa. Számos robusztus program és szolgáltatás segíthet ennek automatikus végrehajtásában.
Győződjön meg arról, hogy e-mailjei összhangban vannak-e bármilyen márkajelzéssel. E-mailjeiben fel kell tüntetnie a vállalati színeket, logókat és bármi mást, amely egyedi a vállalkozása számára. Az ügyfeleknek képesnek kell lenniük arra, hogy felismerjék az e-maileket, amikor megérkeznek a fiókjukba, hogy ne törlődjenek automatikusan.
Az e-mailek olvasási arányának javítása érdekében ajánlja fel az előfizetőknek, hogy hírlevelüket egyszerű szövegben vagy HTML-ben láthassák. Túl sok vállalat csak egyetlen formátumban küldi el e-mailjeit, elriasztva kevésbé tech-hozzáértő olvasóit, vagy felváltva csalódást okozva azoknak az olvasóknak, akik dinamikusabb megjelenésre számítanak. Ha minden hírlevelet mindkét formátumban kínál, könnyebben elérhetővé válik.
Nem akar elidegeníteni egy jó ügyfelet csak azért, hogy magas legyen az e-mail bázisa. Emiatt mindig meg kell adnia az olvasóknak a leiratkozás egyszerű és kézenfekvő módját. Ha ezüst bélést szeretne elhelyezni a leiratkozási kérelmekre, akkor folyamatosan kérdezze meg az olvasókat, miért akarnak leiratkozni, és felhasználják ezeket az információkat a jövőbeli olvasók élményének javítása érdekében.
Újra és újra bebizonyosodott, hogy az e-mailes marketing nagyszerű módja annak, hogy üzleti ügyfeleit eljuttassa ügyfeleihez, akik eljuttatják ügyfeleit az Ön vállalkozásához. Az ebben a cikkben szereplő információk és tippek tanácsot adhatnak a leghatékonyabb e-mail marketing kampány létrehozásához és elindításához.
Utolsó kommentek