A rossz vélemények lehúznak? Próbálja ki ezeket a hírnév-kezelési tippeket
Amikor próbáljuk megtartani a pozitív üzleti képet, rengeteg akadályba ütközik. Lehet, hogy elég sokat tud az üzleti hírnév kezeléséről, de soha nem lehet túl felkészült. Így ajánljuk, hogy olvassa el ezt a cikket, így megtud néhány olyan nagyszerű technikát, amelyekkel megbizonyosodhat arról, hogy vállalkozása továbbra is fennmarad.
A hírnevének kezelésének elsődleges szempontja az, hogy üzleti márkáját online terjessze, amely rólad szóljon. A KnowEm.com, a UserNameCheck.com vagy a NameChk.com webhelyen kutassa fel üzleti nevének minden online variációját. Csak egyet kell kiválasztania, amely pontosan felismerhetővé tesz, rögtön tudatja a látogatóval ha valaki le szeretné vállalkozását járatni.
Szánjon rá időt, és alaposan gondolkodjon, mielőtt válaszolna a negatívumokra. Hideg gondolja át, hogyan fog reagálni az interneten, ami hírnevét nem becsmérli. Mielőtt panaszt adna válaszra, olvassa el többször a válaszát. Ha lehetséges, kérjen meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megfelelő legyen.
Ha vállalkozása van, ügyeljen arra, hogy az alkalmazottaival tisztelettel bánjanak. Ellenkező esetben negatív reputáció alakulhat ki vállalkozás tulajdonosaként. Ha az emberek megtudják, hogy Ön nem jó munkaadó, akkor a vállalkozása romba dőlhet..
Figyeljen arra amit mond. Ez mind az online, mind az offline interakciókra vonatkozik. Kerülje el az illegális tevékenységről folytatott megbeszéléseket vagy a becsmérlő megjegyzéseket. Azt is kerülje el, hogy önmagát és vállalkozását kifejezett vagy nem megfelelő képekhez kössék. Próbáljon kerülni minden olyan negatív dolgot vagy mondást, ami egy hírállomáson lesz. A potenciális befektetők és ügyfelek ezeket a dolgokat vörös zászlóknak tekinthetik.
Ne kérje a webhelytulajdonosokat, hogy távolítsanak el rólad szóló információkat, csak mert kissé hízelgőek. Az emberek joguk van a vélemény nyilvánításra, és nem akarod, hogy bárki azt gondolja, hogy te ennek az ellenkezőjét akarod. Van esély arra, hogy a webhelytulajdonosok a véleményeket eltávolítsák, de visszaüthetnek Önre.
A vállalat online hírnevének legjobb kezelése az, ha tisztában van azzal, amit mondani akar. A hurokban való tartózkodás elengedhetetlen ahhoz, hogy a rügyben negatív zümmögést lehessen kihúzni. Ezt úgy teheti meg, hogy megadja a Google Alerts cégének nevét, vagy felvesz egy céget, amely ezt figyelemmel kíséri.
Ha azt szeretné, ha az emberek online keressék vállalkozását, és sok üres címjegyzék-listával állnak elő. Ha azt észleli, hogy webhelye felsorolása hiányos, tegyen meg mindent, amire szüksége van annak megváltoztatásához. Rendszeresen dolgoznia minden téves információ kijavításán is.
A közösségi média barátja vagy ellensége lehet vállalkozásának. Meg kell tanulnod, hogyan használd az előnyödre. Készítse el saját oldalait olyan webhelyeken, mint a Facebook és a Twitter. Nyugodtan foglalkozzon az ügyfelek aggodalmaival, és tegyen meg mindent annak érdekében, hogy boldoggá tegye őket. Ez óriási hasznot fog hozni vállalkozásának.
Online hírnevének kezelése érdekében tisztában kell lennie azokkal a helyekkel, ahol az emberek megbeszélik a vállalatát, és figyelnie kell, mit mondanak. Meg kell ismerkednie azokkal a webhelyekkel, amelyekre az ügyfelek gyakran írnak véleményt az Ön iparágában működő vállalkozásokról. Győződjön meg arról, hogy weboldala a pozitív történetekre mutat, de a negatívakra is gyorsan reagál.
Ha felhasználja azokat a tippeket, amelyekről itt beszéltünk, akkor jobban meg fogja érteni, mit jelent a hírnevének védelme. Az üzleti kapcsolatoknak a bizalomon kell alapulniuk. Ezért itt az ideje, hogy megbizonyosodjon arról, hogy elég figyelmet fordít vállalkozásának hírnevére.
Utolsó kommentek